Kampania ”BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa” dla Fundacji Onkocafe
„BreastFit” to sztuka badania piersi, rozmowy oraz wsparcia emocjonalnego. Jest to rodzaj treningu włączający mężczyzn w dbanie o zdrowie najważniejszych dla nich kobiet. Kampania dostarcza mężczyznom wiedzy o sposobach wsparcia i narzędziach do rozmowy, zaś partnerom pozwala nabyć podstawowe umiejętności w zakresie badania piersi partnerki.
Celem kampanii jest zachęcanie do systematycznych badań i edukacja na temat profilaktyki raka piersi oraz choroby nowotworowej. Tym razem projekt skierowany jest do mężczyzn towarzyszących kobietom, których kampania ma zachęcić do włączenia się m.in. w profilaktykę raka piersi, ale również zwiększyć świadomość wagi wsparcia kobiety przez mężczyznę. W ramach kampanii powstały plakaty nawiązujące do „nowej dyscypliny sportu” – „BreastFit’u”, zachęcające mężczyzn do rozmów z kobietami na temat samobadania piersi, materiały instruktażowe – w tym instrukcja dla partnerów – jak wspólnie przeprowadzić badanie biustu w warunkach domowych, a także kolejna edycji kalendarza „Power of community” 2017 z udziałem crossfitowców wspierających kampanię.
Zakres współpracy: strategia komunikacji, koncept kreatywny, komunikacja PR i social media, copywriting