Kampania społeczna ”KANCERSUTRA” dla Fundacji Rak’n’Roll
KancerSutra to kampania, której celem była edukacja i wsparcie osób chorujących na nowotwory w zakresie zdrowia seksualnego. KancerSutra to sztuka miłości w chorobie i metoda jak ją opanować. Celem projektu była pomoc w powrocie do bliskości, wzmocnienia relacji w związku i czerpania radości z seksu. Intencją organizatorów było także przełamanie stereotypów związanych z seksualnością pacjentów onkologicznym, ich partnerów/partnerek i pokazanie, że pomimo choroby wciąż można prowadzić aktywne życie seksualne. W ramach kampanii pojawiły się spoty telewizyjne skierowane do mężczyzn i kobiet, zachęcające do zmiany podejścia do seksu i znalezienia przyjemności pomimo ograniczeń związanych z chorobą nowotworową, zrealizowano także kampanie mediową oraz warsztaty dla kobiet w największych miastach w Polsce. Powstała także strona internetowa kampanii z praktycznymi poradami.
Zakres współpracy: strategia komunikacji, komunikacja PR i social media, fundraising, copywriting, kampania mediowa