Kampania społeczna ”KONIEC Z PAPIEROSEM” dla Instytutu Praw Pacjenta i Edukacji Zdrowotnej
KONIEC Z PAPIEROSEM to kreatywna kampania społeczna, której idea kampanii została zbudowana na motywie serii kryminałów (np. trylogia Millennium Stiega Larssona), w której spójnym elementem jest negatywny bohater – papieros. Głównym elementem kampanii były plakaty nawiązujące do okładek kryminałów, a przewrotne hasła będące ich tytułami – do zagrożeń jakie niesie ze sobą palenie tytoniu. Kluczowym elementem projektu była strona www.konieczpapierosem.pl, na którą odsyłane były osoby zainteresowane zakończeniem swojej przygody z papierosem. Kluczowym narzędziem zamieszczonym on line był 12 tygodniowy program walki z nałogiem, który powstał we współpracy z ekspertami (12 tygodni trwa większość terapii antynikotynowych). Wokół kampanii prowadzona była takżę komunikacja w mediach (PR, kampania mediowa). W ramach kampanii powstał także spot radiowy, który został wyemitowany bezpłatnie w wybranych radiostacjach.
Zakres współpracy: strategia komunikacji, koncept kreatywny, komunikacja PR i social media, copywriting