Kampania społeczna „MENU DLA DIABETYKA”dla Koalicji na Rzecz Walki z Cukrzycą
Akcja „Menu dla diabetyka” ma pomagać osobom z cukrzycą dobierać produkty i komponować posiłki zgodnie z wytycznymi diety cukrzycowej, a także inspirować restauratorów i producentów żywności do wprowadzania i oznaczania produktów dedykowanych osobom z cukrzycą. Celem projektu była edukacja osób z cukrzycą w kwestii jedzenia, inspirowanie do sięgania po nowe potrawy i produkty, a także zmiana nawyków żywieniowych w sposób smaczny i przyjemny. W ramach projektu powstał blog kulinarny z przepisami dla diabetyków, zorganizowane zostały warsztaty kulinarne dla osób z cukrzycą, dziennikarzy i osób zainteresowanych zdrowym jedzeniem. Powstała także pierwsza książka kulinarna z przepisami dla diabetyków.
Zakres współpracy: strategia komunikacji, koncept kreatywny, komunikacja PR i social media, organizacja warsztatów, fundraising, copywriting